Pati teh ais Avanger


 Pati teh ais Avanger ꘡just a quick update. AD berkesempatan untuk mencuba pati teh ais avenger pada minggu lalu. Berhampiran MR Diy di Sungai Buloh. Kesian tengok dah la panas terik, dalam custom lagi. Tentu berpeluh sakan dah. Rasa pati tu best weh. Siyes tak tipu. Pior nau rasanya. Pekat dan memikat hati. Chiaaaa. Satu botol tu AD minum untuk 4x tau. Isi sikit je dalam gelas pastu tambah dengan ais dan juga air. Ehhh berbaloi la untuk dicuba. marilah kita sama-sama membantu mereka. 

psssttt: Selamat Hari Lelaki SeduniađŸ˜‰



sa

Share:

13 Comments

  1. Menarik untuk dicuba ni, belum pernah jumpa pati teh ais.

    BalasPadam
    Balasan
    1. kann.. tu pon masa berjalan jumpa..rupanya skrg mmg femes spiderman ni

      Padam
  2. Jumpa dekat PD hari tu Spidermen jual teh ais gak, tapi tak sempat berhenti cuma lambai-lambai dalam kereta je.

    BalasPadam
    Balasan
    1. alo comei je lambai lambai. tak berjalan lagi ke PD ha..nak berjalan juga

      Padam
  3. tu dia aih siap ada Spiderman jual. menarik ni. Akak pun suka teh ais

    BalasPadam
    Balasan
    1. kan..spiderman ni buncit sket hahaha.. diaorg siap ade offical fb page tau utk spiderman ni

      Padam
  4. Balasan
    1. kalau kire balik jimat juga sebenarnya tau. sebab pekat dan boleh minum banyak kali

      Padam
  5. Dia punya promote lain macam. Tak jumpa pun

    BalasPadam

anakdenesor's bookshelf: read

Hungry Business
One of Us Is Lying
The Enchantress Returns
What Not to Do If You Turn Invisible
Sayap V
Self Love
The Light Jar
Claire's Apocalypse : A Zombie Science Fiction Horror Short Story
I Hope You Stay
2am Thoughts
365 Days of Wonder: Mr. Browne's Book of Precepts
Pendek Mabuk Gila
The Last Shimmer
Trilogi Ajaib #3: AKSARA


anakdenesor's favorite books »

Dino Colony

Translate