Pati teh ais Avanger


 Pati teh ais Avangerjust a quick update. AD berkesempatan untuk mencuba pati teh ais avenger pada minggu lalu. Berhampiran MR Diy di Sungai Buloh. Kesian tengok dah la panas terik, dalam custom lagi. Tentu berpeluh sakan dah. Rasa pati tu best weh. Siyes tak tipu. Pior nau rasanya. Pekat dan memikat hati. Chiaaaa. Satu botol tu AD minum untuk 4x tau. Isi sikit je dalam gelas pastu tambah dengan ais dan juga air. Ehhh berbaloi la untuk dicuba. marilah kita sama-sama membantu mereka. 

psssttt: Selamat Hari Lelaki Sedunia😉



sa

anakdenesor

Hi, I’m AD. I'm a high heels librarian and part-time blogger. I love art as much as I love food. LOL.

13 Ulasan

  1. Menarik untuk dicuba ni, belum pernah jumpa pati teh ais.

    BalasPadam
    Balasan
    1. kann.. tu pon masa berjalan jumpa..rupanya skrg mmg femes spiderman ni

      Padam
  2. Jumpa dekat PD hari tu Spidermen jual teh ais gak, tapi tak sempat berhenti cuma lambai-lambai dalam kereta je.

    BalasPadam
    Balasan
    1. alo comei je lambai lambai. tak berjalan lagi ke PD ha..nak berjalan juga

      Padam
  3. tu dia aih siap ada Spiderman jual. menarik ni. Akak pun suka teh ais

    BalasPadam
    Balasan
    1. kan..spiderman ni buncit sket hahaha.. diaorg siap ade offical fb page tau utk spiderman ni

      Padam
  4. Balasan
    1. kalau kire balik jimat juga sebenarnya tau. sebab pekat dan boleh minum banyak kali

      Padam
  5. Dia punya promote lain macam. Tak jumpa pun

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama