Popcorn label

By anakdenesor - Jun 06, 2021

Dah lama AD tak update mengenai design kan. Banyak design tapi terperap dalam laptop je..hahaha, nak buat portfolio pon malas..ape na jadi nih..hahah So  AD cuba la update slow2 yea. Client kali ni inginkan label untuk produk popcorn beliau. ha sape yang mengidam nak makan popcorn tu cepat2 la cari brader ni. Peramah orangnya.

Bertemakan 3 warna sahaja iaitu merah, hitam dan putih dan diberikan sedikit information mengenai produk dan citarasa design yang beliau inginkan maka bermula lah tugas mendesign.Design ni kne ade kesabaran dan skill. Semua orang boleh design, tinggal minat je. Leturer AD selalu cakap, takkan pernah rugi orang yang menimba ilmu dan masa tu AD terpilih untuk wakil department untuk program selangkah ke UiTm dimana design anda akan dipaparkan untuk para pelawat ketika itu dan AD mewakili pelajar diploma Art and Design. 


Okay berbalik pada design tadi, AD ada tunjuk a few design tapi ini adalah design yang dipilih oleh beliau. Nak tengok tak final produk setelah siap di print dan dilekatkan?Ha tak sabar kan. Sila scroll kebawah

 



 Aww sedapnya terus tergoda tengok popcorn. So guys kalau ada project, jangan malu malu DM shaye..hehehe





  • Share:

You Might Also Like

8 comments