Kitsui Review Perbezaan antara product Whitenin BB & Vitamin C + Shine

By anakdenesor - Jun 04, 2021



Kitsui Review Perbezaan antara product Whitenin BB & Vitamin C + Shine꘡ Sudah menjadi lumrah wanita dan kecantikan memang tidak dapat dipisahkan. Ramai yang sanggup melaburkan sejumlah duit semata mata ingin kelihatan cantik, putih, gebu dan semestinya bebas daripada penyakit. AD pon tidak terlepas tempias nya. AD akan memastikan AD mengambil Vitamin C setiap hari, kerana Vitamin C sememangnya mempunyai pelbagai khasiatnya dan produk kegemaran AD semstinya daripada KITSUI. Tahukan anda Kitsui kini mempunyai 2 produk yang sangat laris di pasaran iaitu WHITENIN BB  dan juga VITA C+ SHINE


 

 

 VITA C+ SHINE


Kitsui Vita C+ Shine ini dirumus khas dengan gabungan 6 buah-buahan yang mengandungi Vitamin C (1000mg) semulajadi yang tinggi iaitu buah Delima, Oren, Kiwi, Lemon, Mangga, dan Nenas berserta dengan Vitamin A, Vitamin D, Vitamin B12, Vitamin B2 dan Vitamin B6 

💪Buah Delima mempunya Vitamin C & D yang baik untuk kesihatan mata serta menglindungi kulit dari sinaran UV & UVB.

💪Buah Oren mempunyai Vitamin C yang membantu sistem imuniti badan.

💪Buah Kiwi mempunyai Vitamin C, A, B yang meningkatkan kecergasan badan.

💪Buah Lemon mempunyai Vitamin C & B yang menjaga kesihatan mulut dan gusi.

💪Buah Mangga mempunyai Vitamin C, A,K

💪Buah Nenas mempunya nutrisi daripada Vitamin C, E, K yang mencegah kerosakan kulit akibat daripada radikal bebas.


Produk ini sesuai untuk kegunaan ramai terutamanya mereka yang cepat merasa letih, gusi berdarah, selalu mendapat selsema dan merasa badan lemah, serta sakit sendi.  Terdapat belbagai penyebab kepada masalah tersebut antaranya kurang makan buah-buahan, kurang makan sayur serta tidak mendapat nutrisi yang seimbang.

AD sejak dari zaman belajar lagi mempunyai tonsillitis, setiap kali kena memang pakej demam panas, hilang suara, hilang selera makan sehinggalah AD amalkan pengambilan Vitamin C alhamdulillah jarang dah kena kerana Vitamin C membantu untuk meningkatkan sistem imunisasi badan, membantu menambahkan tenaga menjadikan kita cergas. Pengambilan Vita C+ ini sesuai untuk seisi keluarga tau seawal umur 12 tahun keatas.

Antara kelebihan lain yang AD suka mengenai Vitamin C ialah fungsinya sebagai anti oksidan, ianya dapat membantu mencegah penuaan kulit dan jeragat jadi xdelah nampak tua daripada umur sebenar kan



TESTIMONI


"Best sangatlah kitsui vita c shine! Selalu saya minum jenama vitamin c yang lain saya selalu berasa sakit kepala tetapi sekarang dengan kitsui vitamin c shine saya memang rasa lebih kuat! Senang pun nak dapat kitsui di watsons, Alhamdulillah Thank you kitsui!"

"Saya membeli kitsui di Watson.... harga dan kualiti kitsui memang terbaik berbandingvitamin c lain di luar sana dan rasanya juga best! tidak seperti jenama lain di mana rasanya terlalu manis kuat "

"Saya dah minum kitsui selama3 tahun dan akhirnya kitsui memang produk paling best la ! saya suka minum whiteninbb dan vita c untuk mendapatkan hasil terbaik dan juga rasanya paling best"
 

 

"Saya dan keluarga saya consume kitsui vita c kerana kualitinya sanga tbagus  dan rasanya cukup sedap! Thank you kitsui! "


"Thank you kitsui sebab keluarkan product yg mampu milik utk suri rumah tangga yg meniaga kecil2an ni. Harga murah dan berkesan utk I. Happy sgt dpt badan yang lebih sihat dari product yang selamat ini. Thank you!"

 




 KITSUI WHITENIN BB

 



Berita baik untuk mereka yang mementingkan kecantikan, KITSUI WHITENIN BB sesuai untuk mereka yang ingin kulit putih tulus macam korea gitu. Malahan sesuai untuk diambil oleh ibu mengandung dan mereka yang mempunyai alahan kepada collagen.

KITSUI WHITENIN BB dapat membantu mengurangkan muka berminyak,mengecilkan pori-pori besar,mencerahkan kulit wajah dan melicinkan kulit wajah. Diformulasikan khas daripada ramuan semulajadi seperti berries, acellora, biji anggur& orange dengan saiz pembungkusan sebanyak15 sachet x 10gm.


TESTIMONI

"Saya dah banyak guna product untuk mencerahkan kulit badan dan muka tapi tidak berkesan untuksaya.Satu hari saya terbaca product kimsui di Facebook, saya bernekad untuk membeli.Saya beli di Watson. Wow, saya nampak kesan dlm7 hari..product terbaik Kitsui."

"Saya consume kitsui whitenin bb kerana yakin dengan kualiti produknya. Penggunaan bahan organik dan semulajadi menjadikannya pilihan hati semua. Selain itu, pilihan produk yang pelbagai dengan tawaran harga yang amat menarik. Ia juga mudah didapatidi Watsons dan Guardian"

"Best best best sangat! kesan yang memang di luar jangkaan.. kesan seawal3 hari.. kulit memang berseri-seri.. saya dah consume 3 kotak now kesan kecerahan memang boleh tengok pada seluruh badan, tempat2 yang gelap mula mencerah, memang hasil di luar jangkaan dengan kos yang mampu milik"


 

"Produk kitsui whitenin bb amat la bgus untuk wajah2 yg gelap dan tidak berkeyakinan jerawat yang lama2 dah semakin pudar..jerawat pun dah tak naik lagi.saya sangat puas hati!!kawan2 saya pun dah mula amik produk kitsui selepas tgok kesan yang baik pada saya..tq sangat kitsui saya sangat yakin dengan produk anda..dengan kelulusan kkm dan 100% selamat di gunakan..jom semua gunala produk kuitsui memang terbaik dan bukan kaleng2 tau." 
"Alhamdulillah niat yang murni. . Produk kitsui sangat saya percayai cepat berkesan.dan terbaik.. dah 3 bln saya try produk kitsui ni kulit saya lebih flewless sblm ni wajah saya byk tompok2 hitam dan kusam sekarang alhamdulillah ramaiyang tegur kulit saya nampak lain dan lebih berseri.. "



 

 PERBEZAAN ANTARA PRODUK WHITENIN BB & VITA C+ SHINE

 
 
Since AD dah terangkan mengenai kedua dua produk tersebut, apa kelebihan produk di atas maka sekarang AD nak terangkan mengenai perbezaan antara kedua produk tersebut.
 
Apa yang AD dapat simpulkan disini, produk Whitenin BB memfokuskan pada kesihatan kulit anda. Membantu mengurangkan muka berminyak, mengecilkan pori-pori besar,mencerahkan kulit wajah dan melicinkan kulit wajah. 


 
Manakala produk Vita C+ Shine pula menekan kan pada imunisasi badan. Ianya membantu meningkatkan sistem imuniti badan menjadi lebih kuat. Lagi best kedua dua produk ini bebas daripada bahan-bahan yang berbahaya. Ianya BEBAS gluten, tanpa antibiotik, tiada pengawet, NO GMO dan 0% hormon !
 
 

So guys tunggu apa lahi..Jom kita sama-sama cantik.


Instagram : https://instagram.com/kitsuimalaysia
Tiktok: https://vt.tiktok.com/ZSJUoshPn/
Facebook : https://www.facebook.com/kitsuimalaysia/Youtube: https://www.youtube.com/c/KitsuiBeauty

KitsuiWhiteninBB
Website : https://kitsui.com.my/product/kitsui-whitenin-bb-2/
Shopee mall : https://shopee.com.my/product/100810671/1625933966?smtt=0.271268947-1620647259.9


KitsuiVita C+ Shine
Website : https://kitsui.com.my/product/vitamin-c/
Shopee mall : https://shopee.com.my/product/100810671/9836114714?smtt=0.271268947-1620647236.9




  • Share:

You Might Also Like

6 comments

  1. Syok la kita ade geng..Bestkan whitening BB tu..saya pun dh cuba almost 1 year...cuma vita C + shine je belum try..nmpk gayanya macam nak cuba je..hihihi..

    BalasPadam
    Balasan
    1. ha cuba cuba..AD suka vita c tu..rasa die tak masam

      Padam
  2. CCL suka rasa berries whitenin BB tu . Sedap rasa manis masam buah

    BalasPadam
  3. Boleh makan kedua-duanya ka sebab kalau tenguk fungis keduanya berbeza.

    BalasPadam
    Balasan
    1. boleh. AD makan dedua sekali. baru habis sekotak tapi nampak kulit makin cerah

      Padam