PG MALL 916 Gold Day & Kempen Beli Barangan Malaysia

By anakdenesor - September 07, 2021

 

Hello Dinosaurians!

Berapa ramai yang mengetahui adanya kewujudan platform E-Dagang hak milik Malaysia? PG Mall www.pgmall.my  adalah merupakan platform E-Dagang milik MALAYSIA yang PERTAMA dan ianya ditubuhkan semenjak tahun 2017. Dengan kepelbagaian produk yang dijual seperti makanan sehinggalah emas ada dijual di PG Mall. Harga yang berpatutan dengan penghantaran yang pantas. AD sendiri merupakan pengguna tegar di website ini.

Fun fact: PG Mall ranked as top 3 e-commerce site at Iprice insight report https://iprice.my/insights/mapofecommerce/en/

Baca juga PG Mall: Local e-commerce platform in Malaysia dan PG Mall

Bak kata pepatah “Dunia dihujung jari” maka AD percaya ramai di antara kita yang bijak memilih untuk shopping di atas talian sahaja. Convenient, dan yang paling penting dapat melindungi diri dan keluarga daripada ancaman C-19 dengan mengelakkan berada di tempat yang sesak. Tambahan pula semua barang boleh didapati online bukan.

916 Gold Day

Soalan cepu emas. Antara banyak-banyak barang, barang apakah makin disimpan makin tinggi nilainya? Ya betul. EMAS. Emas merupakan satu barang yang kalis inflasi. Lebih-lebih lagi di era waktu yang mencabar sekarang. Tahukah anda, sekarang PG Mall sedang mengadakan 916 Gold Day & Kempen Beli Barangan Malaysia. Savings money and get a quality item? Ibarat “one stone kill two birds”. Apa lagi jangan lepaskan peluang anda.

 

Kempen ini hanya berlangsung selama DUA hari sahaja! Mulai 15 September hinggalah 17 September. Rugi sangat jika anda melepaskan peluang ini. Banyak sebenarnya kebaikan menyimpan emas. Antaranya ialah:

  •  Kalis inflasi
  • Boleh digadaikan jika terdesak
  • Aset dimasa depan

Selain harganya yang berpatutan, AD sukakan koleksi emas yang dijual terutamanya koleksi gold bar. Pelbagai design kad yang menarik seperti superman, Disney princess,Black widow dan bermacam macam lagi. Kepada para suami, boleh juga berikan emas kepada isteri sebagai tanda penghargaan. Confirm tersenyum meleret sang isteri.

Berita gembira bagi pembeli baru (New shopper) anda sangatlah bertuah, anda akan menerima Diskaun sehingga RM25 dengan pembelian minima Rm400 manakala kepada existing shopper, anda akan menerima diskaun sebanyak RM20 dengan minima pembelajaan RM400 dan juga diskaun RM40 jika pembelanjaan anda mencecah RM600.

Ingat tau kempen ini bermula pada 15th September 2021 sejurus jam 12 malam. Standby tau takut melepas pula design yang anda suka jika terlamat. AD yakin ramai yang menantikan tarikh 15th September nanti. Set alarm sesiap dan terus je klik 916 gold day. PG Mall juga akan mengadakan FB Live promotion setiap hari tunggu apa lagi join the live dan anda akan mendapat voucher RM20 OFF min spend RM400

KEMPEN BELI BARANGAN MALAYSIA


Adakah anda salah seorang anak Malaysia? Marilah support Kempen Beli Barangan Malaysia di PG Mall.#jomsapotlocal. Kempen ini dilakukan sempena hari kemrdekaan Malaysia yang ke 64. Jangan lupa kempen ini akan berakhir pada 31 Disember 2021. Wah! masih ada masa ni untuk dapatkan barangan dengan harga yang murah.

PG Mall sangat bermurah hati dengan New shopper kerana anda layak mendapatkan sehingga RM10 diskaun dengan minimum pembelian RM30 jika menggunakan CODE: KBBMNEW10 Jangan risau pembeli setia di website ini akan mendapat RM5 diskaun dengan pembelian minima RM30 jika menggunakan Code : KBBM5 dan juga diskaun RM10 dengan minima pembelian RM50 bersama Code : KBBM10. Ianya boleh digunakan untuk semua kedai yang menyertai Kempen beli barangan Malaysia termasuklah emas. Pelbagai jenis kedai yang menawarkan pelbagai diskaun, anda boleh meyemak senarai kedai di Kempen beli barangan Malaysia

Jika bukan anda yang support barangan tempatan, siapa lagi.

Belilah sekarang!

 

Maklumat Lanjut mengenai PG Mall

 

Website:

https://pgmall.my/?Source=Blogger&BloggerID=833

 

Facebook:

www.facebook.com/PGMallMalaysia

 

Instagram:

www.instagram.com/pgmall.my/

 

Tiktok :

https://vt.tiktok.com/ZSJW1T1yG/

 

#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #ByMalaysiansToMalaysians #KempenBeliBaranganMalaysia #916GoldDay2021 #GoldDay








  • Share:

You Might Also Like

11 comments

  1. semua dihujung jari, harap poket tak bocor lagi., huhuhu

    BalasPadam
  2. Wahhh ada lagi campaign gold ni. lama tak terjah PG Mall.

    BalasPadam
  3. Terjamin ke beli emas dalam PG Mall ni. Ada cuak sikit lah ahkak

    BalasPadam
  4. Rasanya kempen beli barangan Malayisa ni adalah kempen paling lama kat negara kita kan?

    BalasPadam
  5. Akak masih belum pernah shopping di PG mall ni.
    Taunya Shopee ajer..haha

    BalasPadam
  6. Saya member PG juga, tapi belum pernah lagi shopping di PgMall.

    BalasPadam
  7. siapa yang nak beli emas ni lah masanya untuk dapat potongan harga yang lebih murah

    BalasPadam
  8. tak pernah shopping kat PG mall..menarik promosi emas..

    BalasPadam