Servis Baiki Komputer Terbaik di Kuala Lumpur

By anakdenesor - Februari 10, 2023

Kadang-kala adalah susah untuk mencari servis baiki komputer terbaik di Kuala Lumpur tetapi servis ini adalah penting untuk menjaminkan komputer anda sentiasa di dalam keadaan yang terbaik. Bukan itu sahaja, PC anda mestilah sentiasa diservis dan dibaiki apabila rosak supaya ianya dapat digunakan dengan lebih lama.



Kenapa anda haruslah pilih servis baiki komputer oleh Geld Technologies?

     Harga Yang Berpatutan

Harga yang ditawarkan oleh Geld Technologies adalah amat berpatutan dan mereka memberikan servis yang terbaik kepada para pelanggan. Misi syarikat kedai baiki komputer ini adalah untuk menggembirakan pelanggannya dengan menawarkan servis IT yang baik tetapi dengan harga yang berpatutan supaya orang ramai dapat menggunakan servis mereka. Dengan ini, anda boleh menjimatkan wang apabila baiki komputer anda.

     Review Yang Baik

Pergilah membaca ulasan tentang syarikat Geld Technologies di Internet untuk mengetahui jika pelanggannya berpuas hati dengan servis yang mereka terima. Pakar IT mereka boleh menjawab pertanyaan anda melalui telefon jika anda ada sebarang pertanyaan tentang servis mereka.

     Kepakaran Staf

Pakar IT mereka telah bekerja di industri IT untuk beberapa tahun. Kepakaran mereka dijamin kerana staf mereka mahir dan telah bekerja membaiki pelbagai kes-kes komputer yang berlainan. Serahkan komputer anda kepada pakar IT mereka dan anda akan berpuas hati dengan hasil kerja mereka.

 


Servis yang ditawarkan oleh Geld Technologies termasuk:

     Baiki Komputer

Pasukan mereka dapat baiki komputer tak mengira jenama komputer Asus, HP ataupun Apple. Masalah yang dihadapi oleh kebanyakan komputer adalah komputer panas dan komputer mempunyai virus. Jangan risau jika anda menghadapi masalah tersebut, pakar IT mereka akan membantu anda menyelesaikan masalah tersebut dengan cepat. Mereka juga dapat memberikan nasihat kepada anda untuk menyelesaikan masalah ini.

     Baiki iPad

Jika anda mempunyai iPad yang sering rosak, janganlah buang ataupun tukar iPad yang baru dulu. Hantarlah iPad anda ke pusat servis komputer dan biarlah mereka cuba membaiki iPad anda. Apabila pakar IT berjaya membaiki iPad anda, anda dapat menjimatkan wang kerana tidak perlu membeli iPad yang baru.

     Baiki Komputer Slow

Jika komputer anda lambat, anda boleh membawa komputer anda ke pusat servis komputer untuk pakar IT buat siasatan terhadap komputer tersebut. Hal ini demikian kerana ada banyak punca-punca yang menyebabkan komputer lambat seperti virus, terlalu banyak program beroperasi pada permulaan dan sebagainya.

     Upgrade Komputer

Apabila komputer anda banyak lambat, ini akan menyebabkan anda tidak dapat bekerja dengan lebih cekap. Hal ini demikian kerana RAM anda terlalu sedikit, ataupun anda boleh cuba upgrade HDD anda kepada SSD untuk menyelesaikan masalah anda. RAM ini adalah untuk komputer anda menjalankan lebih banyak program dan juga lebih pantas komputer anda.

Apa yang anda tunggu lagi? Jika anda nak servis baiki laptop di Kuala Lumpur dan Selangor, sila telefon atau pun e-mail pasukan mereka untuk hubungi pakar IT. Anda juga boleh mengisikan borang pertanyaan dan staf mereka akan hubungi anda untuk memberi servis komputer yang terbaik.

 

Hubungi Geld Technologies:

Laman web: https://www.computerrepair.com.my/

Telefon: 016-666-9438

E-mel: info@computerrepair.com.my

Kawasan servis komputer: Lokasi di sekitar Kuala Lumpur dan Selangor

  • Share:

You Might Also Like

9 comments

  1. senang lepas ni kalai laptop ada problem boleh ke sini. tq sharing

    BalasPadam
  2. KOMPUTER MERAGAM BOLEH HANTAR SINI

    BalasPadam
  3. menarik info AD nii, kak ana pun hari tu baru menantu servis kan laptop , tu semangat sikit nak blogging aktif semula nii.. rasa ringan balik :)

    BalasPadam
  4. Haah kan komputer pun perlu ke bengkel perbaiki dia. TQ bagi tau

    BalasPadam
  5. terima kasih di atas perkongsian

    BalasPadam
  6. Best kalau jumpa tempat baiki kompter macam ini.. Nak upgrade laptoplah.. huhuhu..

    BalasPadam
  7. kl best sbb ada mcm2 pusat service komputer. boleh buat perbandingan mn mahal mn murah

    BalasPadam
  8. Thanks for sharing...mudah nak servis laptop..

    BalasPadam