WORDLESS WEDNESDAY #18


 Nak marah tapi sabar.. 

Nak marah tapi kene sabar..

*Bila anak buah ang tangkap gambar candid

anakdenesor

Hi, I’m AD. I'm a high heels librarian and part-time blogger. I love art as much as I love food. LOL.

34 Ulasan

  1. comel gambar candid nya...

    BalasPadam
    Balasan
    1. kite punya la pose kemain last last yg candid je die tangkap hahah

      Padam
  2. Mahal tu modelnya...hehehe comel je AD

    BalasPadam
  3. Balasan
    1. tu la geram je bila tgk gambar..pose kemain itu je yg dapat snap haha

      Padam
  4. hahaha nampak gambar ni dekat igstory semalam. kelakar lah

    BalasPadam
  5. Balasan
    1. apa tah tye buat time tu, hadoi mujur la kelakar

      Padam
  6. Balasan
    1. itu la pasal..xleh ambik lagi sebab dah gerak balik time tu

      Padam
  7. Comel lah. Selalu pun camtu kita amik elok je, org lain amik pakai tekan je

    BalasPadam
    Balasan
    1. kan..geram tau...orang lain pose kemain, kite punya turn hantu betul

      Padam
  8. Gambar candidnya cantik!! Mesti x jadi nak marah kan? Kih3.

    BalasPadam
  9. Nak marah tapi kene sabar.. caption ni mmg sesuai sgt utk gambar tu AD... hihihi

    BalasPadam
  10. So so beautiful! I hope that you have a wonderful weekend <3
    the creation of beauty is art.

    BalasPadam
  11. ok tu gambar candid pun nampak mcm posing je tu ad

    BalasPadam
  12. Yang pastinya yang candid tu yang original expression...kan?

    BalasPadam
  13. Jangan marah. nnt kena jual. hehehe

    BalasPadam
  14. Ini namanya 'unjangkarable' pose. Mahal gambar candid ni :)

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama