Wordless Wednesday #7

 


When mask become an accessory 


CONVERSATION

18 Comments:

  1. mesti pakai mask yg cantik sbb dh jadi hiasan muka kan

    ReplyDelete
  2. and it becomes accessories as well :)

    ReplyDelete
  3. Those masks are really pretty! It is nice to have fashion and function meet.
    the creation of beauty is art.

    ReplyDelete
  4. bagus la boleh buat duit kepada mereka yang bijak rebut peluang dalam bisnes buat Facemask

    ReplyDelete
  5. Dah jadi barang kemestian untuk dipakai
    Kena cari yang cantik2lah.

    ReplyDelete
  6. Makin cantik-cantik design mask..

    ReplyDelete
  7. sama cam cuya..Mask kartun...kekeke

    ReplyDelete
  8. Cantik. Macam2 corak ada sekarang ni.

    ReplyDelete
  9. Dua dua corak mask lawa. Saya suka!

    ReplyDelete
  10. hitam tu lawa, macam gothic2 sikitt

    ReplyDelete
  11. Macam-macam design ada sekarang. Tak susah nak cari macam sebelum ni.

    ReplyDelete
  12. yes. akan jadik norma baharu kita semua.
    tanpa mask, akan rasa janggal, kan.
    rasa tak sempurna!
    moreover, tanpa mask akan kena denda rm1k hu hu hu menakotkan.
    bukan mask aje. extender mask pun now da trending :)

    ReplyDelete

My back bones

anakdenesor's bookshelf

The Same Inside: Poems about Empathy and Friendship
When I Was a Kid 5
The Midnight Library
Zita the Spacegirl
Claudia and Mean Janine
Pahang, Koi Datang!
Lucy & Andy Neanderthal
Dreamy Days and Random Naps
Captain Clive's Dreamworld
Bernice Takes a Plunge
SANCTUARIA
MENTAL
天からの贈り物
Selamat Malam Nostalgia


anakdenesor's favorite books »