Wordless Wednesday #7

 


When mask become an accessory 


Share:

18 Comments

  1. mesti pakai mask yg cantik sbb dh jadi hiasan muka kan

    BalasPadam
  2. and it becomes accessories as well :)

    BalasPadam
  3. Those masks are really pretty! It is nice to have fashion and function meet.
    the creation of beauty is art.

    BalasPadam
  4. bagus la boleh buat duit kepada mereka yang bijak rebut peluang dalam bisnes buat Facemask

    BalasPadam
  5. Dah jadi barang kemestian untuk dipakai
    Kena cari yang cantik2lah.

    BalasPadam
  6. Makin cantik-cantik design mask..

    BalasPadam
  7. dah trend begitu kn..hehehe

    BalasPadam
  8. sama cam cuya..Mask kartun...kekeke

    BalasPadam
  9. Uncle pon dah ada fev mask....

    BalasPadam
  10. Cantik. Macam2 corak ada sekarang ni.

    BalasPadam
  11. Dua dua corak mask lawa. Saya suka!

    BalasPadam
  12. hitam tu lawa, macam gothic2 sikitt

    BalasPadam
  13. Macam-macam design ada sekarang. Tak susah nak cari macam sebelum ni.

    BalasPadam
  14. yes. akan jadik norma baharu kita semua.
    tanpa mask, akan rasa janggal, kan.
    rasa tak sempurna!
    moreover, tanpa mask akan kena denda rm1k hu hu hu menakotkan.
    bukan mask aje. extender mask pun now da trending :)

    BalasPadam

anakdenesor's bookshelf: read

Hungry Business
One of Us Is Lying
The Enchantress Returns
What Not to Do If You Turn Invisible
Sayap V
Self Love
The Light Jar
Claire's Apocalypse : A Zombie Science Fiction Horror Short Story
I Hope You Stay
2am Thoughts
365 Days of Wonder: Mr. Browne's Book of Precepts
Pendek Mabuk Gila
The Last Shimmer
Trilogi Ajaib #3: AKSARA


anakdenesor's favorite books »