Snacks from Miniso

By anakdenesor - November 26, 2020

 

Snacks from Miniso꘡Presenting healthy snacks from MINISO. AD suka pergi ke MINISO sebab barangan di dalam kedai tu sangat comel!!! Harga pula berpatutan. Hari ini AD nak buat review mengenai healthy snacks yang AD sempat grab iaitu Dried Pineapple dan Lemon slices kemudian AD dapat sample percuma iaitu Kelp knots sour and hot flavour.

1. Dried Pineapple
Bentuk dia dalam ketulan yang kecil. Dalam satu pek ni xde la banyak mana as usual banyak angij dari isi. LOL. Mengenai rasa nya pula nak cakap manis tak juga, nak cakap tawar pun tak juga, balance la rasa die. AD potong kecil2 then campurkan sekali dalam overnight oat. Nice tau.



2. Lemon slices
Okay rasa die ade a bit masam(just little bit) but still tolerable. But between pineapple and lemon, i prefer pineapple more. Jika pineapple dalam bentuk ketulan, lemon dalam bentuk hirisan nipis. Snack yang bagus untuk kesihatan dan tiada bahan pewarna.


3.Kelp knots sour and hot flavor
Yang ni diberikan percuma. Mungkin sebab perisa baru jadi tak ramai yang cuba. Tapi honestly AD sangat tak suka..hahahha..rasa dia pelik tau. Ada masam, masin tapi pedas die lain..tak tahu nak describe macam mana tapi tekak AD memang x dapat telan.hahaha


Masa AD beli ada promosi RM5 untuk setiap satu, kalau harga asal RM10 setiap satu, haa jimat kan. So kalau anda nak cuba boleh cari di MINISO

  • Share:

You Might Also Like

13 comments

  1. i pernah rasa the 3rd one, tak kena dgn tekak hahah

    BalasPadam
  2. kudapan semasa melayari blog rakan2... sgt sesuai!

    BalasPadam
  3. Miniso pun antara kedai2 bahaya hehe.. ada penah beli kain pengering rambut..
    dah dekat 5 tahun guna da.. elok lagi. kena dgn harga dia okla.. rasa snack tu saya pun prefer yang pineapple kot hehe..

    BalasPadam
  4. Buah kering.. Kalau kak sha lebih suka mangga.. tapi yang jenama ini tak pernah cuba..

    BalasPadam
  5. sedap tu snacks buah buahan kering. Kalau label dengan tulisan tak faham saya tak berani juga nak beli :)

    BalasPadam
  6. Tak pernah try lagi. Macam best je

    BalasPadam